Blogger Templates

Tuesday 3 September 2013

Baru Nak Hidup Smula Nie...

Ok skang nie kita bukak buku baru dan kita tutup buku lama


Skang nie nk citer lah sikit knp boleh terlintas balik untuk hidup kan kembali blog nie. ok first memang jujur cakap memang boring giler kat rumah tu yang rasa macam nk berbloging balik tu.. mintak mintak dapat sokongan dan dokongan daripada orang ramai sbb yew lah kan kita nk buat sesuatu mesti ada usaha sendiri dan kita memerlukan kepercayaan dpd org lain.. xkiralah sesiapa saja.. ok yg keduanya sbb saya rasa macam saya nk asah kemahiran mengarang saya yg saban hari semakin merosot dari segi penulisan mahupun ungkapan ungkapan yg lain. oleh itu saya dapat idea untuk menghidupkan kembali blog yg usang ini.. insyaallah deengan rezeki Allah SWT, usaha gigih saya dan sokongan daripada org org yg membaca blog ini juga DIPERLUKAN.
mungkin sedikit sebanyak dapat menolong saya untuk menjadi seorang ramaja yg tidak membazir masa, tidak merempit atau sama waktu dgnnya. mungkin dgn menghidupkan blog nie balik saya boleh mengisi msa lapang dengan aktiviti berbloging.
ok sampai sini dulu.. nanti kalau ada apa apa saya akan update kat sini ek.. hope sokongan yg tinggi dpd korang semua.. =')
xoxo bye bye

No comments:

Post a Comment